משחקים: סבב ערב

מלאכים ממרום השקיפו הריינה / עמית ורטהיימר

“והנה מרחוק אור לפתע רעד.

הנה שער. השניים דופקים על השער.
לסיפור אין עוד סוף ומלאך לא ירד,
יש רק עם אחד! רייך אחד! פיהרר אחד!
למול ילד אחד
בוכה ביער.”

ארבעה מלאכים, יצירים בני בלי שם,
מחפשים את הסוף. רק…
נוך אין מל, שיסתיים.

המשחק מתבסס על מגוון משירי נתן אלתרמן, בעיקר על שירים מתוך "שמחת עניים" ומספר שירים נבחרים משירי הטור השביעי (שני שירים לדוגמה, מוטב לקרוא מהסוף).

לרישום


שקיעה / מיכאל פבזנר

כדור הארץ הושמד.

תחנות החלל החמושות של ארצות הברית ושל ברית המועצות שיגרו את מטענן הקטלני, וכדור הארץ פרח בפריחה גרעינית אחת אחרונה. מאז תחילת התופת עברה בסך הכל שעה, וכוכב הלכת הכחול הוא כעת שחור.

בתחנת החלל USS Sunset, אחת מתחנות הנשק המרכזיות של ארצות הברית, שורר כעת שקט. תשדורות הרדיו מכדור הארץ הפסיקו להגיע, ואפילו אם מישהו למטה שרד, אין כל דרך לדעת זאת. מה שוודאי הוא שמעבורת האספקה לא תגיע, וגם לא המעבורת עם צוות הרוטציה.

ארבעת אנשי הצוות של USS Sunset הם אולי בני האדם האחרונים ביקום – וגם זה לא יימשך עוד זמן רב.

לרישום


ידו האדומה / דימה ונגר

A shadow is cast wherever he stands
Stacks of green paper in his
red right hand

השנה היא 1930, והאיש בעל היד האדומה רק רוצה לעזור, או כך לפחות הוא טוען בפני האומללים שאותם הוא פוגש בעיירות נידחות בדרום ארה"ב. אבל אתם יודעים מה הוא – אתם יודעים שהוא שד, ושעם שדים, שום דבר לא בא בחינם. הוא כבר פיתה את בני האדם שאתם הייתם אחראים עליהם כמלאכים שומרים, וכעת אתם צריכים לשכנע אותם לוותר על כל מה שהאיש בעל היד האדומה נתן להם, ולעצור את האיש. בעידן זה של יאוש ודיכאון, יהיה קשה לגרום לאנשים שאין להם כמעט כלום, לוותר על המעט שהם קיבלו. בעידן של ספקנות וכפירה, יהיה קשה לגייס אנשים לעשות את מלאכת האל ולצוד את השד.

לרישום


אז מה נשמע ברפת? / גל אבנת

כל החיים קראתם שלמאבק דרושים קורבנות, כל הזמן שמעתם שכדי שהאמת תצא לאור מישהו חייב לגרור אותה ממחשכים. עכשיו תורכם. הגיע הזמן שלכם לקחת כתף במאבק, להקריב קורבנות, ולחשוף את האמת.

קבוצת טבעונים קטנה לוקחת על עצמה משימה: לנסוע צפונה, לעבוד בתעשיית החלב, ולפרק את כל השקרים שלה.

לרישום


Goners / עדי אלקין

זו התחנה הסופית.

שלג, שלג ועוד שלג. צריפי עץ ארוכים, וריח חזק של אש בוערת, סירחון וכפור. גדר תיל אימתנית מקיפה את הבניינים, שלושה מגדלי שמירה מאויישים תמיד, ושלט גדול, מעוטר בכוכב, מעל שער הברזל: "לעבוד בברית המועצות זו זכות!"

חלק הגיעו לכאן כי הם באמת פשעו. אחרים אמרו מילה לא נכונה במקום הלא נכון, אולי אפילו התבדחו על חשבון סטאלין, למרות שהוא מת זה חודשים. יש כאלה שנחשדו בריגול. בקפיטליזם. בהתנגדות למהפיכה. בחברות עם מתנגד מהפיכה. או שפשוט לא מצאו חן בעיני מישהו.

אבל המחנה הזה, אי שם בערבות סיביר, שונה מהמחנות האחרים במערכת הגולאג הסובייטית. הוא מסתיר בתוכו סוד גדול. ואתם, האסירים, שפני הניסוי.

הערה: המשחק עלול להכיל סצנות קשות.

לרישום


התחייה / איתי אסף רייזמן-גרייף

אף אחד לא יודע מי ירה את הירייה הראשונה. במהרה, המלחמה כילתה את כולנו.

כאשר פסקו הרוחות ושקעו ענני האבק, האדמה התגלתה במערומייה: ללא ירוק וללא כחול; הנהרות והאגמים אפורים ורעילים כמו הים. הציפורים, הדגים, החיות, אינם עוד. אפילו השמש נראית קטנה וקרה יותר.

בקרוב, הכול ייגמר; האוכל, הדלק, החשמל. תוך כמה ימים, ירד הלילה האחרון על קומץ בני האדם ששרדו. אלא אם יש אמת בשמועות; אלא אם יש עדיין תקווה.

לרישום


בחזרה למבוך / מיכאל גורודין

משחק קצר על פנטזיה ארוכה.

משחק ל-5 שחקנים

כעבור שנים, הם ישבו שוב באותו הפונדק. במקום שבו הכל התחיל, במקום שבו תקוות נשבו ברוחות החמות של הסתיו, וסיפורי גבורה החלו את דרכם אל עבר הלא נודע.

כעבור שנים, הם ידעו זה על זה כמעט את הכל. חמישה זרים שחושלו ביחד בכבשן הזמן.

כעבור שנים, הם ירדו שוב לאותו המבוך.

הערות לשחקנים: המשחק מבוסס על משחק שנכתב והורץ ב״הנחיה אולימפית – בחזרה למבוך״. אין מניעה ששחקנים ששיחקו אז ישחקו שוב. זה לא משחק ״מטא״. זה לא משחק סאטירי שמודע לעצמו. אם זה מה שאתם מחפשים – זה לא פה. אבל אם אתם רוצים לנסות ולשחק איתי קמפיין שלם בשלוש שעות – בואו.

לרישום


Into the Hedge / אילן בזל

משחק על פיות בהשראת Changeling: The Lost

רשרוש של קוצים, מגעם חודר את העור, מתעלם מכל שריון או בד. הם לוקחים בדקירתם יותר מאשר טיפה של דם… הם מחוררים את הנשמה, אבל דרך הסבך תמצאו הדרך מחוץ לשכחה, מחוץ לברכת הפיות. קבוצתכם, אשר פעם הייתה קבוצת ילדים, מתחילה את המסע הארוך, את הבריחה דרך הסבך אשר קורע את זהותכם מעליכם. האם תמצאו את עצמכם במעבר? כי מגעם של הקוצים אף פעם לא היה נעים, ומגען של הפיות חודר תחת כל מעטה מגן. מי לחיים, מי למוות ומי לגורל גרוע משניהם?

לרישום